maandag 11 januari 2010

LEUK NIEUWS!!!!

Krijg net een mailtje binnen, Vrouwke, de toekomstige moeder van mijn pup is inderdaaad zwanger!!!
Ben er de laatste dagen vrij veel mee bezig geweest. Zelfs onder het fotograferen dacht ik steeds aan kooikertjes die net vuile vlekkies leken in de witte sneeuw, en hoe en waar ik ze kon fotograferen dat het toch niet zo opviel.
Ik verwachtte al dat ik begin deze week, vandaag dorst ik niet te hopen, op een berichtje dat het zover was.
Was vanochtend bezig in het halletje de riemen/halsbanden op te ruimen en liet het kooiker riempje, Maaike, Alanha en Cally hebben het al eerder gebruikt, natuurlijk hangen.
Nu nog even tot de pups geboren worden, dan weet ik zeker of er een pup voor mij in zit, een reutje namelijk.

Negen januari zijn er pups bij Loes Bijlhout, Axewood Home geboren. Drie teefjes en 1 reutje. Het zullen vast weer fantastische honden worden.

Afgelopen donderdag kreeg ik het laatste blok en de borderstoffen binnen van de 3'S Company quilt . Nu zie ik pas hoe mooi die quilt gaat worden.
Gisteren begonnen met het eerste blokje van mijn DJ. Eens in je leven moet je die toch maken. De eerste twee heb ik niet afgemaakt en de blokken weggegeven, maar deze gaat zeker afkomen.

Nog even wat foto's die ik afgelopen zondag hab gemaakt langs de spoordijk.
Onderstaande foto is het Metrostation bij ons.

De kraai zat volgens mij speciaal op mij te wachten...

Quilke gedraagt zich steeds meer als een volleerd fotomodel. Gaat pas van zijn plaats weg als ik naar hem toeloop en even knuffel en dan vrij geef. Volgend jaar zit er een kooikertje bij. S...... Ja, de naam weet ik al. Quilke heb ik het ook al verteld....maar hij vertelt het echt niet verder.


Groetjes Nanda.


1 opmerking:

willeke zei

Nanda, leuk hè een kooikertje erbij. Wij hadden er ook bijna een gehad, jammer dat dat niet doorgegaan is toen.
groetjes, willeke