woensdag 7 mei 2008

Alles groeit, bloeit en droogt.

Alles Groeit, bloeit en droogt.
Mijn verlenging voor een woning in Lelystad is ook gebeurd. Niet dat we het voorlopig van plan zijn , maar voor de toekomst. Voorlopig genieten we nog van "ons" Amsterdam.

Op het balkon schiet de druif omhoog en zagen we zelfs al de eerste bloemetjes voor een tros.
Wie weet, hebben we deze eindzomer eigen druiven...
De Hortensia zit vol met knoppen. Dat wordt van de zomer weer genieten .

Het park wordt met de dag groener. Je kunt nu echt verdwalen. Het wemelt er van pulletjes, de eksters zijn hard aan het bouwen en de parkieten zitten inmiddels op hun nest. Ook de buizerd is weer gesignaleerd. We zijn er nog steeds niet achter of hij alleen is of met zijn tweeen . Sommige zeggen dat ze een tweede hebben gezien, maar of dat klopt......
Maandag de speelgoedbeesten van Quilke gewassen, je zag het bijna stomen. In de loop van de middag kreeg hij alles weer terug.

Hij had ze niet gemist, want Loes kwam met Karima en Arista. ( tante en moeder).
Wat een heerlijke beesten zijn het toch. Vooral Karima heeft prachtige sprekende ogen. Komt omdat het lijkt of ze makeup op heeft. Als ik nu niet met dit weer weer op de feiten werd gedrukt had ik hoogst waarschijnlijk een pup van Karima besteld. Nu hou ik het bij Quilke, waar ik trouwens dolblij mee ben.



Karima heeft er geen problemen mee even op de bank naast me te zitten., (zonder toestemming uiteraard)


De BigQuilt van Thimbleberrie is af. Nu alleen nog kijken wat ik precies met de borders ga doen, maar dat heeft geen haast.
Groetjes Nanda.

Geen opmerkingen: