zaterdag 10 mei 2008

Gewond, nw.quilt,kermis en park

Vandaag weer prachtig zomerweer. Het houdt maar niet op.
Vanochtend met Quilke even naar de dijk geweest.......
Toen we in de lifthal stonden zag ik overal "bloedrode" hondepoten.
Bij nader onderzoek bleek het van Quilke te zijn.
In de lift, boven in de hal en op de gallerij werd het steeds meer.
Daar hij niet mank liep, niet eens naar keek, heb ik maar eerst al het bloed opgeruimd en me toen bekommerd om Quilke die geduldig voor de tussendeur stond te wachten tot ik terug kwam. Quil omgekieperd, hij kan nog steeds niet op commando af...... mijn fout dus!!!
Bleek een flinke snee in één van zijn voetzolen van zijn linker achterpoot. Eerst schoongemaakt, nagekeken of er niets in zat en toen verbonden. Inmiddels lag echt de hele flat met bloedsporen.
Schoongemaakt en inmiddels nieuwe sporen. Ja,hij is jong, en wil nog wat, dus sjeesde met zijn gewonde poot, de sok maakte hem niets uit door de flat.

Ik heb hem maar even laten gaan, daarna is hij namelijk de hele dag rustig. Weer opn ieuw verbonden, bloed geruimd en nu ligt hij rustig met een roze sok. Speciaal voor hem opgezocht als het best passend bij hem...(LOL) Hij komt er gewoon echt niet aan. Het is toch voor de eerste keer...
Eindelijk tijd om lapjes(fossils) juit te zoeken voor een snelle zomerquilt. De vorige hangt bij mijn dochter. Nu ben ik aan de beurt. Wilde hem op de machine doen, maar daar heb ik helemaal geen zin in, dus dan maar een paar dagen langer. Fysio heeft vrijdag goed werk verricht, dus dat
moet kunnen.
Inmiddels draait de kermis op het plein vrolijk zijn rondjes. Niet storend, best wel lekker zomerachtig. Half 11 stoppen ze 's avonds. Het is maar een kleintje. Hij blijft tot 18 mei.

Ja, en dan natuurlijk weer een foto van ons park, Rembrandtpark. Ontelbare rechtzaken zijn al geweest om ons park niet de vernieling in te helpen door tijdelijke bouwwegen aan te leggen, zgn zieke bomen om te kappen en nog veel meer. Gelukkig is er een prima verg. die de belangen van ons park behartigd. De laatste winst is dat 200 bomen gespaard blijven. Er is nog veel werk aan de winkel, maar we komen er wel!! Ons park is ons zeer veel waard.


Hier een deel van het wilde gedeelte van het park. Veel wilde bloemen groeien daar.
Iedereen fijne pinksterdagen en moederdag.
Groetjes Nanda.

Geen opmerkingen: