maandag 26 mei 2008

Weer even bijwerken

Alweer ruim een week voorbij met vallen en opstaan.
Aan hobby's heb ik vrijwel niets gedaan, maar wel mijn hobbykamer opgeruimd. Resultaat: plusm. 7 zakken vol naar de vuilnis en minstens 1 zak naar de kringloop. Ook spullen weggedaan die ik niet meer kan, zoals het breispul en poppetjes. Ze waren naakt en kaal en aankleden is nu te priegelig. Heb er nog genoeg over, deels is aangekleed en allemaal behaard. De nodige kleding koop ik wel hier en daar op een poppenhuisbeurs.

Afgelopen week weinig foto's gemaakt. Geen tijd en wat problemen met het bedienen van het toestel. Als ik snel een foto wil maken, klik ik op de aan en uit knop, dat schiet niet echt op.....
Dus ga ik me morgen verwennen met een nieuw toestel, iets groter, dus makkelijker te bedienen voor mij. En als extraatje, behalve het makkelijker bedienen, mijn handen worden wat stijf, heeft het natuurlijk meer mogelijkheden. Al wordt het geen spiegelreflex, want ook dat geeft weer wat problemen vanwege het gewicht(LOL). Kan het nieuwe toestel wel vrijwel helemaal handmatig instellen, dat wel.

Dit zijn dus zo'n beetje de laatste foto's met dit toestel. Quilke begint langzaam echt volwassen te worden.
Pikt ook echt niets meer van andere volwassen reuen die hem even willen bewijzen dat ze de baas zijn, zonder misbaar maar wel duidelijk. Maar nog steeds als een kleine hond hem afsnauwt of zelfs aanvalt accepteerd hij dat voor de volle 100%. Nu maar hopen dat dat zijn karakter zal blijken te zijn. Het is echt een fantastische belg.
Ook heeft hij nog steeds de bijzondere gewoonte altijd met twee speeltjes bezig te zijn en die inelkaar te verstrengelen. Bovenstaande is dus ook zijn werk.
Afgelopen zaterdag was Chiel in DenHaag en heeft deze vingerhoedjes meegenomen. Eén is dubbel, die is voor mijn vriendin. Maar die krijgt ze pas als ik mijn hobbylijstje van een week niet af krijg....
Afgelopen weken voor de planten van een buurvrouw gezorgd en ze namen bovenstaande vingerhoedjes mee uit oostenrijk.
Mijn borduurwerk: Cirque des Cercles is ook weer wat gevorderd.
Begint al aardig wat te lijken.
Voor mijn nieuwe hobby ben ik hard bezig stempels (nieuw en tweede hands) en stempeldoosjes (kleuren en soorten) te verzamelen. Aankomende week hoop ik elke dag een gevulde envelop te vinden. Dan kan ik echt aan de slag. Ofschoon ik wel al zo'n 10 kaarten heb gemaakt en verstuurd.
Ook heb ik eindelijk de beachdames van Tilda besteld, die zullen ook deze week wel binnenkomen. Leuk om die van de zomer op het balkon te maken.
Verder is er eigenlijk vrij weinig nieuws.
Groetejs Nanda.


Geen opmerkingen: